5 Picks: High End

Ik heb voorheen wel eens favorieten gedeeld. Super leuk vind ik dat, want ik deel het liefst producten waar ik blij mee ben. Maandelijkse favorieten heb ik alleen niet altijd en ik heb ook wel eens andere dingen die favoriet zijn en ik wel eens wil delen, ookal zijn ze niet nieuw. Ik vond het tijd voor een nieuwe categorie op AA Beautyaddicts: 5 Picks. Iedere maandag zal ik met jullie 5 favorieten delen, en dat kan vanalles zijn! Ik trap vandaag af met 5 High End favorieten. Ben je benieuwd? Lees dan verder!

1. MAC 15x Cool Neutral Eyeshadow Palette

Met stip op nummer één: mijn grote MAC palette. Ik kocht hem in Londen met een hoop korting, maar alsnog is het het duurste product dat ik ooit kocht. Maar blij dat ik er mee ben! Ik gebruik hem onwijs vaak, ik ben dan ook dol op de kleuren! De kwaliteit is zoals je van MAC kent: geweldig goed! Ik mag dan zeker geen koel type zijn, met deze kleuren kan ik heel goed overweg. Ik vind het palette dan ook niet heel erg koel, de rode kleuren en bruine tinten maken het echt een gemengd palette dat bij iedereen past. De prijs is even slikken, maar je krijgt zeker waar voor je geld!

2. NARS Albatross Highlighter

 

Wat heb ik hem gemist, die paar weken dat ik hem niet had! Vorige week kreeg ik hem weer binnen en de liefde was als nooit tevoren. Deze prachtige gouden highlighter staat iedereen zo mooi, is lekker warm en kaatst zo mooi in licht en zonneschijn! Ook deze is niet gratis, maar ik pak hem iedere dag en gebruik hem ook graag om mee te shapen en op mijn ogen. Dit is wat mij betreft echt de mooiste highlighter ooit!

3. Too Faced Chocolate Bar Palette

 

Nog vrij nieuw in mijn collectie, maar nu al onmisbaar. De veelzijdige kleuren, de verrassende tinten en goede kwaliteit. Ik neem hem nu bijna iedere week mee in het weekend en door de challenge die jullie nog gaan zien kwam ik erachter hoeveel kanten je op kan met dit palette. Ik ben hier zo blij mee!

4. MAC Refined Golden Bronzer

SAM_6129

 

Ook deze heb ik zo hard gemist! Inmiddels heb ik hem weer, in iets andere (maar wel limited) verpakking. De gouden glittertjes geven je gezicht net wat meer glow, maar zie je bijna niet op je gezicht. Het is een prachtige bronzer om mee te shapen en vooral ook om mijn gezicht meer kleur te geven. Voor mij is dit echt de perfecte kleur!

5. MAC Petal Power Blush

SAM_5638

 

Wat ben ik ontzettend blij dat deze inmiddels is gepromoveerd naar het vaste assortiment van MAC (al baal ik van de nieuwe verpakking), anders was ik echt zo teleurgesteld geweest! Dit is het laatste item op mijn lijstje met wat ik nog moet terugkopen, maar dat gaat niet lang meer duren! Everyday I miss you more… De prachtige gouden glans doet mijn gezicht heel veel goeds en de roze kleur maakt me echt een stuk levendiger. Echt een musthave!

Natuurlijk heb ik nog veel meer prachtige High End producten die ik met heel veel liefde gebruik, zoals mijn prachtige MAC oogschaduws, Naked Basics palette, Dior oogschaduws, noem maar op. Maar als ik er vijf moet kiezen die bijna onmisbaar zijn, zijn het toch wel deze. Wat zijn jouw High End favorieten?

Een gedachte over “5 Picks: High End

Plaats een reactie