Swatches + Review: Rimmel + Rita Ora

Sinds kort heeft Rimmel weer iets nieuws in de schappen liggen, een prachtige samenwerking met de Britse zangeres Rita Ora! Rita heeft 12 super leuke nagellakjes bedacht en ik heb er hiervan 4 gekocht. Ik ben ontzettend enthousiast over deze lakjes. Wil je weten waarom? lees dan snel verder!

P1050534

De lakjes van Rita Ora zijn 60 seconds lakjes, dat wil zeggen dat ze binnen een minuut ongeveer drogen, en dat wil zeggen dat de kwastjes over het algemeen fijn zijn. Want als je de 60 second lakjes van Rimmel kent weet je wat je kunt verwachten.

P1050533

De lakjes die ik meenam zijn (vlnr):

– 323 Don’t Be Shy

– 703 White Hot Love

– 823 Blindfold Me Blue

– 303 Raw As Night

Op de dop van deze lakjes zit ook een sticker in de vorm van een postzegel met Rita Ora erop, haar handtekening en natuurlijk het bekende kroontje van Rimmel.

P1050535

Ik vind dit echt een super leuk detail!

P1050548

De eerste kleur (323 Don’t Be Shy) is een knalroze kleur die super leuk is voor nu in de lente en natuurlijk ook voor in de komende zomer! Het kwastje van deze lak is zoals verwacht super fijn, twee keer over je nagel heen en dan is ie volledig bedekt. Ook goed aan deze lak is dat je maar 1 laagje nodig hebt voordat ie dekt! (fijn!!!) Hierdoor is deze lak ook super fijn voor als je snel weg moet. Even een laagje lak erop en de deur uit, want hij droogt super snel.

P1050544

Deze lak (White Hot Love) is Rita Ora’s signature lak. Een prachtige wit met piepkleine zilveren shimmers. Op de foto is dit niet zo goed te zien, maar in het echt is het zeker aanwezig. En ik vind het super mooi! Voor deze lak heb je helaas wel meerdere laagjes nodig voordat ie dekt, minimaal 2.

P1050545

De derde lak die ik gekocht heb (832 Blindfold Me Blue) is een prachtige blauwe kleur die goed past bij spijkerbroeken. Ook deze kleur vind ik super mooi! (waarschuwing: draag onder deze kleur echt een basecoat want anders verkleuren je nagels heel erg). Helaas is bij mijn exemplaar het kwastje verkeerd afgesneden waardoor ie ontzettend rommelig lakt.. Wel dekt ie in twee laagjes en droogt ie snel.

P1050547

De laatste die ik gekocht heb is deze prachtige knalrode kleur (303 Raw As Night). Echt een klassieke warme rode kleur. Helaas is ie een beetje doorzichtig zoals rode nagellakken wel vaker zijn, hij dekt wel prima, alleen zie je er nog een beetje je nageltip doorheen, en hoeveel laagjes je er ook opsmeert, dat gaat niet echt weg. Wel droogt deze lak super snel en lakt ie heel makkelijk.

Ik ben ontzettend blij met mijn Rita Ora lakjes want ik vind de kleuren echt prachtig. Ze lakken fijn en drogen snel en dan die glans! Wauw! De lakjes zijn voor €3,99 te koop bij de drogist.

Anne

4 gedachtes over “Swatches + Review: Rimmel + Rita Ora

Plaats een reactie