Review: Catrice Crème Fresh lipbalm – C03 The Peach Boys

Elke maand komt Catrice met een nieuwe Limited Edition collectie, en die van vorige maand was de Crème Fresh collectie, bestaande uit wat oogschaduws, een ombre blush, 5 nagellakjes en een aantal lippenbalsems. Ik was niet zo blown away door deze Limited Edition dus ik had er niks van gekocht. Maar nu vond ik van de week in een van de “weggooibakken” in de Kruidvat nog een helemaal schone en nog niet aangeraakte lippenbalsem van deze collectie. En omdat ik lippenbalsems hamster kon ik deze balsem voor dat kleine prijsje niet laten liggen.

P1050505

P1050506

Ik nam de kleur C03 The Peach Boys mee. Catrice zegt over deze lippenbalsem dat hij heerlijk zacht is, een subtiele kleur geeft en een prachtige glans. Ik ben beniewd of de balsem dat ook echt doet.

P1050509

Allereerst vind ik deze kleur niet echt peachy.. Peach of perzik is naar mijn idee toch iets meer oranje dan dit. Dit is vooral erg nude. P1050510

Toen ik de balsem swatchte op mijn arm gaf ie inderdaad weinig (eigenlijk geen) kleur af, wel had ie een subtiele glans, was ie erg zacht en hij ruikt ontzettend lekker! Een beetje vanille achtig, Mmmmm!

P1050513

Zoals je ziet geeft de balsem op mijn lippen ook niet echt iets van kleur af. Hij heeft wel een mooie glans. De balsem voelt heel zacht aan op mijn lippen en ik het het idee dat het ook daadwerkelijk een beetje verzorgend werkt. De geur van deze balsem is denk ik waarom ik geen spijt heb dat ik hem gekocht heb, want de kleur is eigenlijk niks.. Ook viel de stick bijna uit de huls toen ik het op mijn lippen probeerde te smeren. Blijkbaar is ie dus zo zacht dat ie spontaan uit elkaar valt. Ook wel een beetje een minpuntje. Dus voor de dames die hem niet hebben gekocht vorige maand: je mist niks.

Deze balsem is niet meer te koop, ik heb hem uit een weggooibak in de Kruidvat voor €2,50

Anne

 

Een gedachte over “Review: Catrice Crème Fresh lipbalm – C03 The Peach Boys

Geef een reactie

