5 Picks: Anti-Verveeltips met Youtube

Tegenwoordig kijken we allemaal zoveel Youtube, ik in ieder geval meer dan dat ik tv kijk. Ik kijk vooral beautyfilmpjes en daar kan ik me dan ook uren mee vermaken. In de vakantie (die voor sommigen al weer bijna voorbij is) hoor ik vaak dat mensen zich vervelen. Ik verveel me absoluut niet omdat ik iedere dag werk en lange dagen maak, maar als je niet op vakantie gaat en al je vriendinnen weg zijn, kan het zomaar anders zijn. Vandaag daarom een aantal filmpjes/tips/tijdsbesteding met youtube die je kunnen helpen! Lees gauw verder voor meer!

  1. Je eigen Jack’s Beauty kwasten

De Jack’s Beauty kwasten worden al een paar jaar verkocht, maar sinds kort duiken ze overal op het internet op. Ze zijn best wel prijzig, maar zien er super cute uit! Mascha van Beautygloss bedacht een manier om je kwasten die je al hebt te pimpen, met watermarble! Ik vind het echt heel tof en wil het ook gaan proberen. Leuke tijdsbesteding op een druilerige middag!

2. Stuk gaan met StukTV

Ik heb StukTV een paar maanden geleden pas ontdekt en heb toen in heel korte tijd al hun filmpjes gekeken. Echt, deze jongens zijn zo grappig en leuk! Ze doen echt de gekste dingen en komen er op een of andere manier ook bijna altijd mee weg. De Dierentuin opdracht vond ik zelf het leukst (misschien door de dosis Brabanders-uitlachen). Echt, dit is beter dan Netflix om je te vermaken!

3. Neuzen in andermans make-up

Als ik bij vriendinnen ben neus is altijd even in hun make-up (opvallend en onopvallend). Als mijn favoriete Youtubesrs Stash video’s online zetten word ik altijd blij. Een van de mooiste video’s vind ik die van Zoella, om hoe het gemonteerd en gefilmd is. De video’s van Dulce Candy zijn ook aanraders, zoveel make-up als die meid heeft! Uren kijkplezier en kwijl gegarandeerd!

4. Bakken & Braden

Sinds ik op mezelf woon volg ik een heleboel foodbloggers en vloggers. Frances van Foodgloss is één van de favorieten, ze legt zo duidelijk uit en niks is moeilijk te maken op haar kanaal. Ik kijk vooral voor de diner-recepten, maar haar baksels zijn ook heel leuk om te maken! Een andere tip is dit leuke filmpje voor het organiseren van je kruiden, ook best leuk tijdverdrijf!

5. Ruim je stash op

Ik vond de opruimvideo’s van Mascha echt heerlijk om te kijken en ze hebben me ook echt aangespoord om mijn eigen collectie beter op te ruimen en opgeruimd te houden. Het is leuk tijdverdrijf en je komt er ook weer achter wat voor pareltjes je in je collectie hebt zitten! Heb je zelf geen grote stash? Dan droom je toch lekker weg bij de talloze opruimvideo’s op Youtube…

 

Hopelijk hebben jullie hier wat aan en hoef je je niet meer te vervelen deze zomervakantie! Wat zijn jouw tips?

Geef een reactie

