The Christmas Tag

Tweede Kerstdag, voor veel mensen de dag om familie te bezoeken, nóg meer te eten, kerstfilms te kijken en voor een mij een dag waarop ik meestal werk (horeca, maar dat vind ik niet erg hoor!). Op AA Beautyaddicts is het vandaag tijd voor The Christmas Tag! Om nog even te genieten van de sfeer en de laatste uurtjes, pak er een kopje warme chocolademelk (mét slagroom) en een kerstkransje bij, lees verder voor de Christmas Tag!

ECS_Decorations

Wat is je favoriete kerstliedje?

Ik moet eerlijk bekennen, ik houd niet zo van kerstliedjes… Dit jaar kies ik voor “Magic” van O’gene, de winnaars van The Voice Of Holland. Dat vind ik nog wel een nummer waar ik normaal naar kan luisteren, met een lekker deuntje, goede stemmen (die meiden kunnen zingen!) en een mooie boodschap.

Wat is je favoriete kerstfilm?

Ik vind Alles Is Familie héél leuk, daar kan ik echt om lachen. Omdat het in Amsterdam speelt is het ook allemaal heel herkenbaar, dat maakt het extra leuk. Verder vind ik Love Actually, Sissi en The Sound Of Music ook genieten, lekker kneuterig!

Wat staat er bovenaan jouw kerstverlanglijstje?

Hier thuis doen we nooit aan cadeautjes met kerst. Dat is ook niet erg, ik krijg er al genoeg omdat Sinterklaas en mijn verjaardag erg dicht bij elkaar liggen! Ik postte gisteren een artikel met mijn verlanglijstje (met heel veel onbereikbare dingen) op AA Beautyaddicts, die lees je hier terug.

Wat is je favoriete make-up look voor Kerst?

Met kerst mag lekker veel! Ik ga voor glitter, glans, goud en zilver. Een klassieke rode lip vind ik heel mooi, maar is niet praktisch met eten en vind ik ook niet prettig met mijn droge lippen. Op Eerste Kerstdag was ik lekker thuis met familie, dus toen had ik niet eens iets op en vandaag ben ik op het werk, waarnaar ik meestal gewoon voor iets neutraals kies. Anders zou ik zeker lekker uitpakken!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Wat draag je het liefst tijdens Kerst?

Het liefst, mijn thermolegging met een dikke trui. Niks geks en meestal draag ik ook niks gek omdat ik gewoon thuis ben. Als we iets chiques zouden doen of weg zouden gaan pak ik er een jurkje bij of een mooi jasje. Ik ben dol op peplum, dus dat zou je waarschijnlijk ook wel terugzien!

Speel je liever buiten in de sneeuw, of geniet je binnen van een kop chocolademelk.

Doe dat laatste maar! Lekker warm binnen! Ik heb een hekel aan sneeuw, het is nat, koud, vies, glad en ik houd er niet van. Sowieso hebben we dit jaar geen witte kerst, dus het was ook geen optie gelukkig! Toen ik klein was had ik het fantastisch gevonden, nu helaas niet meer.

Hoe ziet jouw ideale Kerst eruit?

Gezelligheid met familie, iedereen bij elkaar (misschien een leuke jongen erbij?). Lekker eten, geen gehaast en ’s avonds een goede film met een drankje erbij. Ik hoef ook echt niets chiques of geks, gewoon thuis is het ook prima!

Wat ga jij doen met Kerst dit jaar?

Ik heb het eigenlijk al verteld! Maar gisteren waren we lekker thuis en hebben we goed gegeten, vandaag ben ik op het werk om andere mensen lekker te laten eten! Veel eten dus!

Heb je een echte kerstboom of een neppe?

Wij hebben sinds een aantal jaren een neppe. Dat was toch een stuk praktischer en je huis ligt niet vol met naalden. We hebben wel een mooie, daar hebben we goed naar gekeken, hij is lekker vol en groot!

Wat voor kleuren kerstballen zitten er in de boom?

Haha, echt van alles! Mijn moeder is dol op kleur, waar het ooit begon met zilver en rood, hangt er nu ook paars, groen, blauw en roze tussen, het is een lekker kleurrijke boom!

Wat is je favoriete kerstsnack?

Kerstkransjes! (Wel van chocolade!) Hulstblaadjes van chocolade zijn ook lekker. Ik vind kerstbroden met spijs erin ook altijd heel lekker, zeker de “Brabantse Broeders”, die zijn heel erg lekker!

Kerst is alweer bijna voorbij, dus ik verwacht niet dat iemand de tag nog over gaan nemen. Geniet van jullie tweede kerstdag!

 

 

 

 

Een gedachte over “The Christmas Tag

Geef een reactie

