Would you rather beauty tag

Ik vond het weer eens tijd voor een leuke beauty tag. Deze tag zag ik een tijdje geleden op Misslipgloss en vond hem zo leuk dat ik hem graag ook wilde invullen.

De ‘would you rather’ beauty tag.

P1050601

 

1. Slordig haar en mooie make-up of mooi haar en geen make-up?

Die is niet zo moeilijk, ik zou gaan voor slordig haar en mooie make-up. Ik geef heel veel om hoe ik eruit zie, en dus ook om hoe mijn make-up eruitziet. Ik zou ook nooit zonder make-up de deur uit gaan (tenzij het een levensbedreigende situatie is ofzo) En slordig haar is makkelijk te fixen door het bijvoorbeeld in een knotje te draaien, of in een staart te doen.

2. zou je liever je wenkbrauwen afscheren of je wimperhaartjes er uit trekken?

Wat is dit voor vraag?? Zonder wenkbrauwen ben je super kaal en lijkt je hoofd net een groot ei, maar je wimperhaartjes er uit trekken.. dat is zo pijnlijk!! Ik heb wel eens dat een wimper fout zit, of in mijn oog prikt ofzo, en dat de enige oplossing die ik dan zie is om een pincet te pakken en een flinke ruk te geven aan dat wimpertje. Daar heb ik naderhand meteen spijt van want dat doet echt pijn. Traanogen en alles. Dus ik zou gaan voor mijn wenkbrauwen afscheren.

3.  Wil je liever voor de rest van je leven alleen nog maar bij MAC shoppen, of liever bij Sephora?

Dit vind ik ook niet zo’n moeilijke keuze, want ik ben verlieft op MAC, dus ik kies voor MAC.

4. De lipgloss/lipliner look of een eighties permanentje?

Uhhhm… geen van beiden? Helaas werkt de tag niet zo en moet ik kiezen, dus ga ik voor de lipgloss/lipliner look. Want een permanentje? Nee bedankt.

P1050661

5. Liever een duidelijke foundation rand op je gezicht of te heftig aangebrachte blush?

Een duidelijke foundation rand vind ik zó lelijk. Dat vind ik echt not done. Dan heb ik liever een te heftig aangebrachte blush zodat het lijkt alsof ik te lang in de zon heb gezeten. Dat kan er zelfs nog een beetje grappig uitzien. Maar zo’n foundation rand op je gezicht ziet er net uit alsof je een of ander vreemd masker op hebt en dan krijgen de mensen die een hekel hebben aan foundation gelijk, oftewel, dat het opvalt en nep lijkt enzo.

6. MC Hammers Pants of een fietsbroekje?

Ben ik dom als ik van geen van beiden weet hoe dat eruit ziet? Anyway, ik denk dat ik dan voor het fietsbroekje ga.

7. Liever een te oranje mislukte spray tan of duidelijke tan lines die je niet kan verbergen?

Tan lines, sowieso. Een spray tan vind ik over het algemeen al niet mooi, en dan heb ik liever gewoon tan lines zodat men ziet dat ik ook echt gewoon buiten ben geweest, en niet al mijn bruin eropgespoten heb gekregen.

8. Wil je liever een slecht kapsel of een lelijke haarkleur?

Ik denk een lelijke haarkleur, want daar kan je overheen verven. Een mislukt kapsel moet eerst aangroeien voor je er iets nieuws van kan laten maken, waardoor je veel langer als een of andere idioot rondloopt. En dat heb ik liever niet. Ook omdat ik krullen heb, en als dat verkeerd geknipt wordt  lijkt mijn haar op een of ander uit de kluiten gewassen vogelnest.

SAM_6213

9. Youtube weg of Twitter weg?

Twitter weg. Ik doe nooit iets met twitter en ik kijk dagelijks youtubefilmpjes, dus de keuze is erg makkelijk gemaakt.

10. Zou je liever je make-up kwasten voor altijd opgeven of mascara?

Dit vind ik een moeilijke, want make-up kwasten zijn gewoon ideaal. Je kan er zo ontzettend veel mooie dingen mee doen. Ooglooks worden mooier, shapen gaat veel veel makkelijker en ook foundation aanbrengen gaat egaler. Mascara gebruik ik ook on a daily basis, maar ik denk dat dat makkelijker op te geven is omdat je met een zwarte eyeliner je wimperrand definitie kan geven en dat een soort van lijkt alsof je wimpers zwarter zijn. Ik denk dus dat je mascara minder hard nodig hebt.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen, en ik tag iedereen die wil om ook deze tag in te vullen. Succes!

Anne

Een gedachte over “Would you rather beauty tag

Geef een reactie

